vineri, 2 ianuarie 2009

In Muzeul Satului

In data de 28 decembrie ne-am trezit ... mai tarziu ca doar eram in concediu... si ne-am infofolit bine si inarmati cu apratul foto am plecat spre Muzeul Satului.
O zi insorita, dar termometrul arata sub 0 grade.
Am ajuns si am prins putin si din slujba de la biserica de lemn, dupa care am facut turul complet al muzeului.
Din cauza anotimpului, gospodariile au fost inchise si nu s-a putut fotografia decat exteriorul.
Va invit sa vizitati acest minunat muzeu mai ales vara, cand casele sunt deschise si decorate cu stergare, covoare, perne si straie taranesti. Si daca aveti noroc, puteti prinde si vreun pensionar care are grija de case si sa va prezinte detalii.

In poarta unei gospodarii de fierari din Manesti, Jud. Dambovita.



Fantana in gospodarie de olari din Sasca Romana, Jud. Caras-Severin.



Gospodarie de prelucrarea a canepii din Lisa, Jud. Brasov.




Gospodarie de comercianti de canepa si atelier de impletit canepa in funii.



Moara de cereale cu o singura roata si valtoare din Moeciu de Sus, Jud. Brasov.




Postalion


Mecanism de decojire a semintelor de floarea soarelui pentru presa de ulei din Nadastia, Jud. Hunedoara.



Alt tip de mecanism de decojire a semintelor de floarea soarelui pentru presa de ulei din Arbore, Jud. Suceava.



Interior din casa unei gospodarii cu presa de ulei din Livada, Jud. Hunedoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...